Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

måndag, juni 16, 2008

Sommartider hej hej !!

Nu är det dags för semester för min del och det betyder att det dröjer innan jag kan blogga igen eftersom jag skall åka till landet och inte har tillgång till dator där. Hur länge jag blir borta beror delvis på hur vädret blir men jag ber att få tillönska dig en skön sommar med semester och mycket golf

2 Comments:

At 16 juni, 2008 23:01, Anonymous Anonym said...

Jag pratade med en vän som letade efter ställen att gifta sig på. Jag tipsade om att det kunde vara fint att ha festen på Sundbyholms golfklubb. Klubbhuset är ju så vackert. Jag gick in på hemsidan för att visa henne men tyvärr hittade jag knappt några bilder på klubbhuset. Överhuvudtaget är bilderna på hemsidan ganska svaga. Sundbyholm gk har mycket finare vyer att visa upp tycker jag.

/mia

 
At 16 juni, 2008 23:40, Blogger Sverker said...

Jag har fört dina önskemål vidare och hoppas att det skall fixas fram

 

Skicka en kommentar

<< Home