Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

onsdag, juni 04, 2008

2 ensamma kulor

Det här är backtee på 17 hålet där finns det nu bara 2 vita kulor. Teen håller på att renoveras för att bli plattare och tilfälligt har även kulorna som markerar utslaget från gul tee varit strax framför de vita.
Jag tyckte att det var häftigt att slå ut från den tillfälliga teen. Hålet fick en helt annan dimension och atmosfär. Så skall ett riktigt golfhål kännas. Jag blev så förtjust i utslagsplatsen så
jag vill att vi skall permanenta gul tee strax framför den vita.

Det måste vara många som tycker likadant som jag eller hur? Vad tycker du ?
Gå gärna in under comments och säg vad du tycker

6 Comments:

At 08 juni, 2008 19:20, Anonymous Anonym said...

Nej - det tycker jag inte

 
At 10 juni, 2008 17:56, Anonymous Anonym said...

varför permanenta? det är fritt fram för den som vill att spela från vit tee om det lockar mer...

 
At 11 juni, 2008 11:21, Blogger Sverker said...

Ja det är givetvis rätt som du säger men menar du att jag kan spela från vitt vissa hål och när jag räknar mina poäng så utgår jag från slagen som jag har från gult ?

 
At 14 juni, 2008 00:33, Blogger Stora Morran said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 14 juni, 2008 00:34, Anonymous Anonym said...

Nu tycker jag det är dags för en uppdatering.
/m

 
At 16 juni, 2008 19:24, Blogger Sverker said...

Nu har jag väl ryckt upp mig ?

 

Skicka en kommentar

<< Home