Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

onsdag, augusti 08, 2007

Golfskolan

Bilden från Golfskolan golf.se




Jag vet inte om jag har varit ensam om att försöka spara sidorna i Svensk Golf som handlade om golfskolan. I alla fall så fick jag aldrig någon riktig ordning på sidorna som jag sparade. För det mesta så visste jag inte riktigt heller vad jag hade dem.


Sedan är det ju inte alltid så lätt att läsa sig till hur man skall genomföra slagen. Men nu har jag upptäckt att samma sidor som kommer i Svensk Golf finns också på golf.se som instruktionsfilm. Kan det vara bättre. Dessutom finns det så gott som en film för varje slag som jag behöver träna och filmerna är med ljud. Det är ju helt enkelt perfekt att sitta hemma och se en instruktionsfilm.


Men du behöver bredband för att kunna köra filmerna.