Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

tisdag, augusti 07, 2007

Finns det verkligen inga åsikter ?


För en tid sedan efterlyste jag åsikter om golfanläggningen i Sundbyholm. Det borde ju finnas en hel del att ha synpunkter på trodde jag eftersom det har hänt rätt mycket på Sundbyholm på kort tid. Jag pekade på en hel del saker allt i från banans skick till restaurangen och sänkningen av priset på spelrätter.


Allt jag har fått in är en enda synpunkt och den anonyme tyckaren tyckte att det var bra att reducerad greenfee hade införts för 9 hål och att priset på spelrätterna hade sänkts.


Men kom igen nu du måste ju ha en hel del synpunkter det kan ju inte vara så att det inte finns synpunkter.


Tryck bara på comments och skriv vad du tycker. Du får gärna vara anonym. Ge ris eller ros allt är ok

7 Comments:

At 08 augusti, 2007 20:40, Anonymous Anonym said...

Jag tycker att den nya hemsidan är sämre än den förra. Det är svårare att komma tillbaka till huvudmenyn när man en gång har klickat på ett val. Då måste man tillbaka till startsidan igen för att nå valen bana, resturang osv. En del val har inget innehåll. Se över denna sida och gör den enklare.

Sven

 
At 08 augusti, 2007 20:51, Blogger Sverker said...

Tack för din synpunkt den skall jag vidarebefodra

 
At 09 augusti, 2007 12:18, Anonymous Anonym said...

Tycker att banan och anläggningen har lyft sig i år. Den nya bakfickan är kanon!

Träffade en bekant under semestern på hemorten som hade spelat banan under juni och öste idel beröm över banans skick.

Angående hemsidan håller jag med om att den inte funkar bra. Det är klubbens ansikte utåt och måste fungera med innehåll på de länkar som finns. Jag efterlyser veckoplanen som fanns på den gamla. Som det är nu kan man inte se vad som händer på banan under veckan.

Peter

 
At 09 augusti, 2007 13:41, Blogger Sverker said...

Tack för dina synpunkter som jag skall vidarebefordra. Veckoschemat kan du hitta under Golfbanan.

 
At 10 augusti, 2007 20:25, Anonymous Anonym said...

Jag har aldrig sett golfbanan så bra som den är nu sen jag blivit medlem! Hemsidan är väl ok även om den förra var bättre

 
At 13 augusti, 2007 10:56, Anonymous Anonym said...

Måste lämna stor kritik till Restaurangen.
I lördags när KM (viktigaste tävlingen på klubben under året) gick av stapeln, så stänger restaurangen kl 18.00 innan någon av de tävlande har kommit in efter 36 hål. Kanske att flera hade tänkt att äta, jag vet även att flera var sugna på en öl efter rundan. På hemsidan så har de följande text: Pub i mysig atmosfär, med generös uteservering.
öppet mellan 8-20. ( Längre om kundunderlag finns.)
DETTA MÅSTE MAN STÅ FÖR OM NI VILL HA GÄSTER OCH VILL HÅLLA SERVICE. ANNARS KANSKE NI SKA TÄNKA OM!

 
At 18 augusti, 2007 19:45, Blogger Sverker said...

Jag har pratat med Peter som driver restaurangen och han har undersökt hur det kunde bli så tokigt att restaurangen var stängd när KM inte var slut. Han säger att det helt enkelt har blivit ett missförstånd mellan personalen och tävlingsledningen när tävlingen skulle vara slut. Han beklagar det inträffade och hoppas att det inte skall hända igen.

 

Skicka en kommentar

<< Home