Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

söndag, juli 29, 2007

Jag är hålvärd

Jag är hålvärd på 10 ans hål. Att vara hålvärd betyder att jag tar lite extra ansvar för att mitt hål skall hållas snyggt och prydligt. I går när jag var ute gjorde jag ett riktigt kap på 10 an. Jag plocakde upp 5 kaffemuggar av papper och lite plastemballage på tee. Jag upphör aldrig att förvåna mig hur en del uppför sig på banan.

1 Comments:

At 30 juli, 2007 15:18, Anonymous Anonym said...

Kostigt att folk har så lite respekt för banan. Det måste väl ligga i allas intresse att banan är ren och fin.

 

Skicka en kommentar

<< Home