Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

söndag, december 02, 2007

Över 10 000 besökare på bloggen

Nu har det hänt. I tisdags passerade antalet besök på denna blogg 10 000 . Antalet unika besökare är 6 600. Med unika besökare menas antalet olika besökare. Jag tycker att det är jättekul och detta har skett på två golfsäsonger. På vintern bloggar jag normalt inte eftersom det ju inte finns så mycket att skriva om och jag skrev även för någon månad sedan att bloggen har gått in i vintervila.

Det som förvånar mig är att det kommer så lite kommentarer på det jag skriver i förhållande till antalet besök. Men det är kanske så att hälsan tiger still.

I början av september skrev jag att jag tycker att teena skall vara platta och inte luta åt en massa olika håll. Jag blir väldigt störd av detta när jag skall slå ut. Min önskan var att Sundbyholm skulle vara en förebild med platta tees. Nu har jag som genom ett under blivit bönhörd. Arbetet är i full gång för att förverkliga detta. Samtidigt skall teena göras större så att det blir lättare att flytta utslagsplatsen.

Tack så mycket för detta alla inblandade. Kan det vara så att Jonas har haft ett finger med i spelet ?

1 Comments:

At 04 december, 2007 09:34, Anonymous Anonym said...

Vad roligt med så många läsare!

 

Skicka en kommentar

<< Home