Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

söndag, september 30, 2007

Golfträffen


När såg du en kvinna som ensamspelare senast. Tänk efter. När jag tänker efter så kan jag inte ens komma i håg när det hände senast Killar spelar gärna ensamma och det är ingen ovanlig syn Det verkar ju inte vara något konstigt för en karl att åka ut till golfbanan ensam. Antingen träffar man någon på första tee eller så går man ut ensam. Men så gör inte kvinnor.
Vissa saker gör inte kvinnor ensamma och att spela golf är en av de sakerna. Varför ? Kan någon svara på det ?
Nu finns det något som heter golfträffen på golf.se . Där kan alla gå in och bli medlemmar. Sedan kan man söka efter en golfpartner antingen till ett speciellt tillfälle eller för mer regelbundan övningar.
Det här är ju ett bra tillfälle för alla och inte bara för singlar att utöka sitt umgänge vid golfspel. Lycka till

3 Comments:

At 09 oktober, 2007 12:17, Anonymous Anonym said...

Det låter ju som en jättebra sajt om man inte har golfsällskap någon gång.

 
At 14 oktober, 2007 22:03, Anonymous Anonym said...

Ingelgolf.se är en annan bra hemsida. De har många medlemmar och gör väldigt många resor och mycket annat kul. Jag har själv bokat flera resor med dem, genom mitt jobb på Golf Plaisir

MVH
JOnas

 
At 18 oktober, 2007 14:55, Blogger Sverker said...

Tack för tipset Jonas . Det skall jag komma ihåg. Nu längtar jag efter min golfresa i Egypten Stella di mare som du rekommenderade. Det skall bli mysigt

 

Skicka en kommentar

<< Home