Sverkers Golfblogg

Här finns det möjligheter att ge sina synpunkter om det som är bra och kan bli bättre på Sundbyholms Golfklubb. För att kommentera inlägg klicka på "comments" under posten. Alla förslag och idéer är välkommna.

fredag, augusti 22, 2008

Vi borde ordna det lite mysigare

Jag läser i bladet i dag om lite aktiviteter på golfklubbar i Eskilstuna. En har ordnat med vinprovning med en kvinna från Sydafrika och en bjuder in till nybörjarkurs i Bridge. Låter mysigt med båda arrangemangen. Vi borde också ha lite olika grejer. Klubbkommittén skulle kunna hjälpa till att fixa lite. Men kommittén behöver flera medlemmar.

Du som är intresserad av att göra en insats för medlemmarna och som har lite idéer kan inte du höra av dig till mig. Jag skulle bli jätteglad. Min mejladress ser du vid sidan om och du är också välkommen att ringa mig på 076 1131205.